Klasės ir visi jų įgudžiai.
Riteris:
Guard Up: Riterio gynyba sustipreja, absorbuoja 5 DMG [5MP]
Quick slash: Greitai kertama priešininkui, padaroma 10 DMG [10MP]
Parry: Sekanti ejima nublokuoja 50% gauto DMG. [10MP]
Triple Hit: Trys greiti smugiai, vienas dice pavirsta i tris, gautus dice galima naudoti tik puolimui, skillams naudoti negalima. [20MP]
Damage Booster: Riterio ginklas pradeda degti, ataka padaro 25% daugiau DMG. [15MP]
Slice through: Sekanti ejima visos atakos ignoruos 20% priešininko +DEF. [15MP]
Concentration: Veikejas susikaupia ir dviems ejimams igauna +5 DEF. [10MP]
Taunt: Visi priešininkai gali pulti tik ši veikeja. [5MP]
Counter Attack: Aktyvuojama kai praeitame ejime buvo gauta DMG, aktyvavus vienam puolimui gaunama tiek +DMG, kiek buvo gauta žalos. [25MP]
Berserk mode [MASTER]: Buffas dviems ejimams, kol buffas galioja, ant veikejo neveikia jokie priešininku skillai, priešininko dice sumažeja per 1 (Jeigu buvo 10lvl, priešininkai gali mesti tik 5lvl, jeigu 5lvl tai gali mesti tik 1lvl, jeigu 1lvl, tai mesti dice 1 ejima negalima) Taipogi gauna +30 DMG ir DEF.
[50MP]
Lankininkas:
Vault - Akrobatiniai šuoliai leidžiantys išlaikyti atstuma tarp saves ir priešininku, arba iveikti dideles kliutis. Vienam ejimui, priešininkai negali pulti, del padidejusio atstumo - Neveikia prieš šaudancius priešininkus. [5MP]
Multi Shot - Vienu kartu iššauna kelias strėles, vienas dice pavirsta į tris, gautus dice galima naudoti tik puolimui, skillams naudoti negalima. [20MP]
Full power draw- Pilnai itemto lanko šuvis, metamas vienas dice, padaroma dviguba išmestu akuciu skaiciaus žala
[10MP]
Accuracy- Veikejas dviems ejimams tampa taiklesnis ir negali prašauti pro šali. Išmestu dice reiškmes padideja +5 DMG, jeigu išmetamas 0, tai padaroma 5 DMG. [15MP]
Poison arrow- Užnuodyta strele, jeigu pataiko priešas tampa užnuodytas ir 3 ejimus praranda po 10 HP. [10MP]
Power Bow- Ginklas igauna jegos, +10 DMG (mp kas ejima) [10MP kas ėjimą]
Silver arrows- Ignoruoja 20% priešininku +DEF dviems ejimams. [10MP]
Arrow rain- Dviems ejimams visi dice kerta visiems priešininkams. [25MP]
Freezing arrow- Sušaldo priešininka, stun 1 ejimui. [15MP]
Bullseye[MASTER]- buffas kuris galioja dviems ejimams +50 DMG, atakos negali prašauti, visos atakos paverciamos i max reikšmes, veikejo skillu efektai galioja dvigubai ilgiau, +2 Dice. [50MP]
Burtininkas:
Fire blast- sukuria ugnies kamuoli ir ji sviedžia i priešininka, padaro 20 DMG ir padega priešininka 2 ejimams, nusiima 5 HP kas ejima [25MP]
Mana shield- negali buti sužeistas, kol turi manos, bet skillai kurie nedaro žalos vis tiek aktyvuojasi. X DMG = -1 MP, pasibaigia kai yra išjungiamas, arba baigiasi mana. [5MP]
Ice needles- Sukuria ledo adatas, 1 adata x veikejo lvl ir sviedžia i priešininka. Kiekviena adata padaro po 20 DMG ignoruojant def. [10MP už adatą]
Strong wind- Paleidžia vejo banga i priešininka, visos priešininko atakos veikia prieš ji pati 2 ejimams. [20MP]
Multi casting- Panaudojus ši skill, galima tame paciame ejime panaudoti dar 2 skill neatimant dice už juos. [15MP]
Earthquake- Sukelia žemes drebejima, priešininkai sunkiai pastovi ant žemes, dviems ejimams visi priešai meta papildoma dice už kiekviena mesta dice. Papildomi mesti dice rodo ar priešininko ataka pataiko = 0-3 nepataiko 4-6 pataiko. [10MP]
Experience- Veikejas turi tiek patirties kovoje, jog turi sukaupes dvigubai daugiau ištvermes. Visu skill kaina dvigubai mažesne, galioja kol išjungiamas arba pasibaigia mana [5 MP kas ėjimą]
Lightning bolt- Žaibas trenkia i priešininka, metamas 1lvl dice, padaroma žala 20 x išmestu akuciu skaicius, jeigu išmetama 6 Stun 1 ejimui. [10MP]
Spell booster- Sekantis atakuojantis skill darys 25% daugiau DMG.
[10MP]
Grand Sage [MASTER]- buffas dviems ejimams, visi burtininko skill darys dviguba žala, kainuos 2 kartus mažiau MP (su Experience 4 kartus, pacio Experience MP kaina nesumažes) Taipogi gauna +50 DMG.
[50MP]
Ragana:
Curse - Užkeiktas asmuo tampa labai silpnas ir 2 ejimus gaus x2 dmg iš visu ataku. [10MP]
Charm - Apkeretas priešininkas 2 ejimus vykdys kiekviena raganos paliepima (kovos metu neveikia, metama moneta iškritus sekmei pavyksta, iškritus nesekmei nepavyksta)
[10MP]
Explosion- Sukelia sprogima, padaro priešininkui 20 DMG, jeigu priešininku daugiau, žala automatiškai dalinama iš priešininku skaiciaus, ir visi priešininkai gauna padalinta žala. [15MP]
Target change- Užkeikia viena veikeja arba NPC, sekanti ejima visi gali pulti tik užkeikta veikeja. [15MP]
Memories control- Gali pašalinti save iš veikejo/NPC atminties, arba i ja ideti. Kovoje neveikia, metamas 1lvl dice 0-3 nepavyksta 4-6 pavyksta.
[10MP]
Turn to stone- Pavercia viena priešininka i akmeni, stun 1 ejimui. [15MP]
Clone- sukuria savo klona su 30HP. Klonas skill naudoti negali, taciau gali atakuoti paprastomis atakomis. [15MP]
Copycat- atkartoja toje kovoje jau panaudota skill. [5MP + kopijuojamo skill MP kaina]
Absorbing orb- Sukuria kamuoli, kuris sugers visas sekancias vieno ejimo atakas.
[20MP]
Magical Mirror[MASTER]- Buffas 2 ejimams ragana gauna +50 DMG, taipogi sukuriamas veidrodis kuris galioja iki kovos pabaigos. Priešininkai už kiekviena ataka ir skill turi mesti moneta. Luck- skillai ir atakos veikia kaip veikusios. No luck- Skillai ir atakos atsimuša ir grižta i puolejus su pilna jega.
[50MP]
Nekromanceris:
Rise- Savo magijos jega prikelia numirelius. 1 numirelis + x. (prikelia 1 numireli ir dar atidavus papildomus dice prisikelia papildomi numireliai, 1 dice= 1 numireliui, butina parašyti kiek dice naudojama numireliams, jeigu naudojama.) Kiekvienas numirelis turi 5HP ir dice max reikšme = DMG. [5MP x numirėlių skaičius]
Protection- numireliai apsupa savo meistra, ji apsaugodami. Priešininkai privalo pulti numirelius (negali pulti naudotojo). Kiekvienas sunaikintas numirelis atima 1hp nuo naudotojo. Galioja kol atšaukiama, nebera gyvu numireliu arba pasibaigia mana. [10MP]
Power up- nekromanceris panaudodamas savo mana sustiprina numirelius, 5 manos = visi numireliai gauna +1DMG ir gauna +1 DEF (Parašyti kiek manos naudojama) [1MP+ kiek naudojama MP]
Bites- Zombiai sukandžioja priešininka, kiekvienas ikandimas sukelia Bleed- -5HP kiekviena ejima x ikandimu skaicius, 5 ejimams. [10MP]
Self exploding- Zombiai apsikabina priešininka ir sprogsta. Padaro 20DMG x susprogdintu zombiu skaicius. (Parašyti ant kiek zombiu naudojama) [25MP]
Speed up- Zombiai pagreiteja, daro po dvi atakas (x2 dmg) [15MP]
Zombie power- Necromanceris gauna +5DMG nuo kiekvieno zombio 2 ejimams. [10MP]
Trap- iš po žemes išlenda zombio ranka kuri sugriebia priešininko koja. Priešininkas negali naudoti skill, o pulti gali tik zombio ranka, kuri turi 10HP. (Prieš skraidancius priešininkus neveikia, nebent jie ant žemės) [8MP]
Zombie army- visi zombiai užpuola viena priešininka, taip pat gauna +2 DMG nuo kiekvieno zombio. [10MP]
Mega Zombie[MASTER]- Visi zombiai susijungia sukurdami viena milžiniška zombi, kuris turi 100+ 5 x zombiu skaicius HP, bei 40 + 5x zombiu skaicius DMG ir DEF. Du ejimus Mega Zombie daro +50 DMG daugiau. Kol Mega Zombie gyvas, negalima kviesti daugiau zombių. [50MP]
Klerikas:
Heal- Pagydo save arba kitą asmenį +20 HP [10MP]
Barrier- apsaugo save arba kitą asmenį, sukurdamas barjerą kuris absorbuoja 5DMG.
[5MP]
Slash- kleriko kovinis skill, padaro 5DMG ir sumažina priešininko sekančios atakos žalą pusiau. [10MP]
Reflecting shield- Apsaugo save arba kitą asmenį, jų patirtos žalos pusė kitą ėjimą grįžta atgal priešininkams. [10MP]
Bond- Sukuriamas ryšys su vienu asmeniu, ant jo visi gydomieji ir apsaugantieji efektai bus dvigubai stipresni. [10MP]
Cleanse- Pašalina visus poison, bleed ir panašius efektus nuo vieno asmens. [10MP]
Damage buff- Vienas iš dviejų buffų, vienu metu ant veikėjo gali veikti tik vienas buffas. Vienas pasirinktas veikėjas pabuffinamas ir jo atakos daro 10% DMG daugiau.
[15MP]
Defense buff- Vienas iš dviejų buffų, vienu metu ant veikėjo gali veikti tik vienas buffas. Vienas pasirinktas veikėjas pabuffinamas ir jo gauta žala sumažinama 10%
[15MP]
Heroes never die- Vieną kartą per kovą, jeigu komandos narys miršta, yra prikeliamas su 10% HP. [30MP]
I got your back[MASTER]- Klerikas pahealina visus savo komandos narius 50% HP, bei suteikia jiems 20DEF 2 ėjimams. [40MP]
Rogue:
Venom - Naudojami ginklai yra užnuodyti. Kiekvienas gaves tiesiogine žala i HP stulpeli, 2 ejimus iš eiles gaus 5 dmg [10MP]
Smoke screen - Išmetama savadarbe bomba, kuri padengia visa teritorija tirštais dumais dviems ejimams. Priešininku maksimalios dice reikšmes nepataiko, o rougue maksimalios dice reikšmes daro dviguba žala. [5MP]
Flash bang - Išmetama savadarbe bomba, kuri apakina visus aplinkinius. Vienam ejimui, visi priešininkai praranda regejima ir ju atakos nepataiko. [10MP]
Joint attack - Puolant priešininko sanarius, jis suluošinamas. 2 ėjimams priešininkas sulėtinamas -1 dice [20MP]
Blade Dance - Kirciu ir duriu kombinacija primenanti šoki. +1 dice +5 DMG [25MP]
Weapon Throw - I priešininka metamas betkuris kovos lauke paimtas ginklas, padaro 30DMG [28MP]
Lightning Dash - Vienu ejimu puolami visi priešininkai iš eiles ir jie praranda 5DEF, papildomai gaunamas +1 dice. [20MP]
River of Blood - Priešininkai sužalojami taip, kad jie pradėtų kraujuoti. 2 ėjimams 5DMG tiesiai į hp stulpelį. Jei priešininkas kenčia nuo Venom efekto, abiejų skill efektas dvigubinasi kas ėjimą. [25MP]
Silent Predator[MASTER]- Slapta technika, paverčianti Rogue nematomu tiesiai priešininkams prieš akis, du kartus. Pirmą iš karto po panaudojimo, antrą pasirinktinai. Nematomumas trunka vieną ėjima. Tapus nematomu gaunama +50 dmg ir panaikinama mp kaina nuo visų skillų (išskyrus Master) [60MP]